четверг, 8 октября 2020 г.

 

10 жовтня - Всесвітній день психічного здоров’я.


     Психічне здоров'я має першочергове значення для особистого благополуччя, підтримки здорових сімейних відносин і здатності кожної окремої людини зробити внесок в життя суспільства. І повірте, фізичне здоров'я неможливе без психічного здоров'я.

  Стреси здебільшого призводять до неврозів. А від неврозу один крок до непоправних психічних розладів. До речі, медики давно вже встановили перелік людей, найбільш схильних до стресів. Це шахтарі, пожежники і самі ж лікарі. Є в цьому списку вчителі, психологи та журналісти. Здоров’я населення залежить від рівня благополуччя всього суспільства і від його уваги до цих проблем.
   Будьте уважними один до одного та оберігаймо власне психічне здоров’я.







Здоро`я - найцінніший скарб


Перегляд відео для дітей
















Комментариев нет:

Отправить комментарий