Для педагогів


                               
                               2019-2020

                                            2018 - 2019 н.р.

1.6 вправ-тренінгів для вдалого проведення батьківських зборів
2.Інтерактивні форми роботи з батьками
3.Булінг: вводять штрафи для вчителів!
4.14 ідей вправ - руханок для учнів молодшої школи
                                              2017-2018 н.р.

ЯК СЕБЕ ВЕСТИ З ГІПЕРАКТИВНИМИ ДІТЬМИ. РЕКОМЕНДАЦІЇ ПЕДАГОГАМ.

Як підвищити стресостійкість у педагогів(активна силка)

Поради педагогам для поліпшення настрою(активна силка)

Золоті правила педагога(активна силка)

Профілактика професійного вигорання(активна силка)

Рекомендації педагогам щодо роботи з дітьми групи ризику(активна силка)

ПОРАДИ ЩОДО ВСТАНОВЛЕННЯ ДОВІРИ МІЖ ПІДЛІТКОМ І ВЧИТЕЛЕМ В КРИЗОВИЙ ДЛЯ НИХ ЧАС (активна силка)


                                   2016 - 2017 н.р.


Тайм - менеджмент:прості способи керування часом














28 лютого 2017 року в ЦДЮТ відбувся Психолого - педагогічний семінар - практикум для педагогів з теми «Особливості дітей різного шкільного віку» з метою підготовки керівників гуртків до подальшого втілення діяльнісного підходу в навчально-виховний процес. Розпочався захід з психологічної вправи «Даваймо привітаємося» та   рефлексії "Очікування". Практичний психолог ЦДЮТ Єрміна М.Е. ознайомила педагогів з психологічними особливостями дітей різного шкільного віку та надала рекомендації щодо роботи з дітьми різних вікових категорій. Керівники гуртків  ознайомили колег з формами, методами  та прийомами навчання з урахуванням вікових особливостей вихованців свого гуртка: Бєлянінова Н.В., керівник гуртка "Естетичне виховання", Аннєнкова С.О., керівник театрального гуртка "Фантазія", Пантєєва Р.М., керівник гуртка "Батик", Саломатова А.В., керівник гуртка "Початкове технічне моделювання". На завершення семінару практичним психологом Єрміною М.Е. було запропоновано перегляд соціального відеоролика «Звернення дітей до вчителів» та рефлексія «Виправдання очікуваних результатів».










ПРИТЧА “МІШОК КАРТОПЛІ” ПРО ТЕ, ЯК НІКОЛИ НЕ ЗЛИТИСЬ

Учень запитав вчителя:
– Ти такий мудрий. Ти завжди в гарному настрої, ніколи не злишся. Допоможи і мені бути таким.
Учитель погодився і попросив учня принести картоплю і прозорий пакет.
– Якщо ти на кого-небудь розсердишся і затаїш образу, – сказав учитель, – то візьми цю картоплину. З одного її боку напиши своє ім’я, з іншого ім’я людини, з якою стався конфлікт, і поклади цю картоплю в пакет.
– І це все? – Здивовано запитав учень.
– Ні, – відповів учитель. Ти повинен завжди цей мішок носити з собою. І кожного разу, коли на кого-небудь образишся, додавати в нього картоплю.
Учень погодився.
Пройшов певний час. Пакет учня поповнився ще кількома картоплинами і став уже досить важким. Його дуже незручно було носити з собою. До того ж та картопля, яку він поклав на самому початку стала псуватися. Вона покрилась слизьким гидким нальотом, деяка проросла, деяка зацвіла і стала видавати різкий неприємний запах. Учень прийшов до вчителя і сказав:
– Це вже неможливо носити з собою. По-перше пакет занадто важкий, а по-друге картопля зіпсувався. Запропонуй що-небудь інше.
Але вчитель відповів:
– Те ж саме, відбувається і в тебе в душі. Коли ти, на кого-небудь злишся, ображаєшся, то у тебе в душі з’являється важкий камінь. Просто ти це відразу не помічаєш. Потім каміння стає більшим. Вчинки перетворюються на звички, звички – в характер, який народжує смердючі пороки. І про цей вантаж дуже легко забути, адже він занадто важкий, щоб носити його постійно з собою. Я дав тобі можливість поспостерігати весь цей процес з боку. Кожен раз, коли ти вирішиш образитися або, навпаки, образити когось, подумай, чи потрібен тобі цей камінь.





Комментариев нет:

Отправить комментарий